Waar kunt u een opmerking over de dienstverlening van Kinderopvang Rivierenland kwijt?
- Meld de klacht of het verbeterpunt bij één van de medewerkers van het kindercentrum.
- Lukt het op deze manier niet, dan is de locatiemanager beschikbaar om de klacht of het verbeterpunt mee te bespreken.
- Kinderopvang Rivierenland is ook aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Ook hier kunt u ten alle tijde uw klacht indienen.
De geschillencommissie is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 070-3105310 en via het contactformulier op www.degeschillencommissie.nl.
Voor het indienen van een klacht of verbeterpunt bij Kinderopvang Rivierenland kunt u het klachtenformulier op deze pagina invullen.
Dit formulier kunt u gebruiken om een klacht of verbeterpunt in te dienen. U kunt het formulier ook printen en opsturen naar
Kinderopvang Rivierenland
Burgemeester Cambier van Nootenlaan 7
4001 DP Tiel
Tel. (0345) 57 14 59
Wij behandelen uw klacht met zorg. Binnen 2 weken ontvangt u een eerste reactie, binnen maximaal 6 weken wordt u schriftelijk en met redenen omkleed op de hoogte gebracht van de gegrondheid van de klacht en de eventuele genomen acties.